Friday, December 24, 2010

Grinch ja külmetused
















Kuna Grinchi ja külmetuse koostöö tulemusena on sel aastal "iga roju oma kodus" ning 2/3 minu kingitustest on lühikese realiseerimisajaga, siis saadan nad elektroonilise jõulutervitusena teele. Noh, et kui ma järgmine kord kohtudes olen sunnitud ütlema, et "mul on väga kahju, aga teie jõulukingid sõime lihtsalt ära, aga me mõtlesime neid süües teie peale", siis on mul tõestusmaterjal olemas, et kingid siiski olemas olid. Ja-jaa, ma tean küll, et tegelikult on vaid mõte mis loeb, aga lihtsalt sel aastal on kõik kingid 100% oma käekestega tehtud, pakendatud mõeldes loodusele ja kasutades nii palju loovust, kui mul olemas (ja viitsimist). Tuleb tunnistada, et tegelikult hakkas mulle see isemeisterdamine täitsa meeldima ja järgmiseks aastaks on mul juba hoopis ambitsioonikamad plaanid:) Kui aasta jooksul meelest ära ei lähe muidugi.

Jõulutervitustega Ussipesast,
Johanna Maria
(kes suundub nüüd kibekiirelt koristama ja liha sulatama, sest muidu mees tuleb töölt koju ja vaatab, et mida kuradit see naine siin hommikotsa teinud on. Seleta siis, et saatsin elektroonilisi jõulukinke laiali:D)

1 comment:

  1. Ma tean, et see kook sobib ka pisut kuivanuna suhu pista, seega loodan, et see on minu kingitus, mis saabub veel enne aastavahetust Tartusse.

    ReplyDelete