Wednesday, December 19, 2012

Fucking jumala poolt hüljatud paik


Järgmisel aastal olen ma targem. Selle asemel, et teha sügisel valda avaldus, et meie tee talvel lahti lükatakse, teen ma avalduse hoopis oma tööle, et mind vabastataks talvel tööl käimisest. Sest traktorit olen ma meie teel näinud talve jooksul vaid ühe korra, aga vahepeal ei ole sula olnud. On olnud hoopis lumesadu ja tuisku. Ma ei räägi enam sellest, et igal hommikul hoian ma hinge kinni, mõeldes, kas ma pääsen üldse välja, vaid sellest, et metsavahelised puud tulevad aina lähemale. Täna jäi mu auto ja puu vahele vaid juuksekarva võrra vaba ruumi!
Ma ei jaksa enam igal hommikul hangede ja puude vahel rallitada, mõeldes, et kas täna pääsen ma terve autoga metsa vahelt välja. Lihtsam oleks paluda töölt vabastust kuni kevadeni. Sest tundub, et enne sula meie tee puhtaks ei saa.
Ja te heidate mulle ette, et ma Ussipesa jumala poolt hüljatud paigaks nimetan. Talvel see ju täpselt nii ongi!

No comments:

Post a Comment