Monday, June 22, 2015

Koselig pop-up café utenfor sentrum


Vi har fått en tradisjon med Britt Ida at vi går på en lengre tur hver søndag - ikke så mye annet å gjøre når man ikke har familie eller venner i Lillehammer. Heldig for oss er sommeren ankommet og det er deilig å være ute.
Det lønner seg ta en tur utenfor sentrum og ikke bare i retning "Maihaugen". Vi gikk på tur i Gamleveien og fant den koseligste caféen i Lillehammer. Og prisene var rimlige. Lurer på om de holder åpent hver søndag? 


Tre søte jenter med en liten pop-up café. Når jeg skal åpne en café her i byen skal jeg ansette dem:) 


Rosinboller var to die for. Smakte som hjemmelaget. Men vent! De var jo hjemmelaget.


                             Når jeg vinner på lotto, skal jeg kjøpe dette huset! 

Jeg ble så glad da vi fant tusenfryd, men fikk også litt hjemlengsel igjen. Det er jo sankthans feiring i morgen. Hadde likt å være sammen med familie og venner hjemme hos oss. Men jeg fikk gode nyheter i går - onkelen min med familie skal ta en tur til Sverige for å besøke mora mi og de skal ta med mormora også. Da skal jeg og Ida ta en tur til Sverige. Det blir så koselig. Jeg begynner å telle dager:) 



No comments:

Post a Comment