Sunday, August 23, 2015

Kus Lillehammeris süüa? / Where to eat in Lillehammer


Sellest, mida ma Lillehammeri toidukohtadest ja Norra toidust üldjoontes arvan, olen ma juba kirjutanud (siin ja siin), ometi ei tähenda see tegelikult, et Lillehammeris üldse poleks võimalik süüa saada. On ikka. 
Üks imeline koht, mida külastada on Det lille pannekakehuset Storgatal. Me peame alustama sellest, et ma ei ole tegelikult kõige suurem pannkoogisõber ja pannkoogikohvikud ei kõla hoopiski minu teetassikesena. Millegi pärast seostuvad pannkoogikohvikud mulle rasvahaisuste ja mitte hubaste toidukohtadena (samasse klassi nagu need kebabikohad). Det lille pannekakehuset on midagi hoopis muud. See on hubane ja võluv. Kohe esimesest silmapilgust (külaskäigust) saab sellest teie lemmikkoht. 

I have already written what I think of places where to eat in Lillehammer and the Norwegian food in general (here ja here), but that doesn't mean that there's only bad food in Lillehammer. Of course not.
One amazing place is Det Lille pannekakehuset on Storgata. I have to be honest and say that I am not the biggest fan of pancakes and pancake cafés don't really sound like my cup of tea. Somehow I always have thought that these are fast food places like the kebab houses with the smell of grease and not cozy at all. Det lille pannekakehuset is something else. It is charming an cozy and becomes one of your favorite places the moment you walk in. 


"Üksikemana" pean ma söögikohtade juures eriti oluliseks seda, kas sinna saab ka lapsega minna. Lille Pannekakehuset on üks väheseid selliseid siin linnas. 
As a "single mother" I appreciate places where I can go with my daughter. Det lille pannekakehuset is one of few, if not the only, childfriendly places in this town.



Kuigi magusad pannkoogid näevad selles kohvikus taevalikud välja (ja maitsevad ka taevalikult!), siis mina valin alati soolase variandi. Käsi südamel, need tillukesed pannkoogid sulavõi ja/või juustuga viivad keele alla ja ma võiks neid sööma jäämagi. Kui ma viimati parki minnes Idale tillukese portsu kaasa ostsin ja Ida neid isukalt sõi, tekkis mul mitteemalik tahtmine pannkoogid lapse käest ära võtta ja need ise ära süüa.
Although the sweet pancakes look heavenly (and taste so too!) I prefer the salty version. And I swear these little pancakes with melted butter and/or cheese are to die for. I cannot get enough! Last time when I bought some to go for Ida, I got the "unmotherly" feeling to take them away from my daughter and eat them myself. 

Sisekujundus on nii kodune ja armas, et tekib tunne nagu istuksite te päriselt ka kas vanaema köögis. 
Ma armastan valge-punaruudulisi linikuid!
The interior is cozy and you actually feel like you sit at grandma's kitchen. I love white-red plaid tableclothes!


Teenindus Det lille pannekakehuset's on samuti imeline. ALATI naeratav ja sõbralik. Kuigi tõele au andes ma polegi siiani selles linnas ebameeldivat teenindust kogenud. Imelikud sõbralikud inimesed need Lillehammeri inimesed;) 
The service is also amazing. ALWAYS smiling and friendly. To be honest I haven't experienced unfriendly service in Lillehammer at all. Strange and friendly Lillehammer people;) 
  
 

Nad peaks pühapäeval ka avatud olema. Siis ei peaks vaesed inimesed kohutavas McDonald'sis trügima.
They shoud have opnened on Sundays as well! Then the poor people in this town would not have to gather at McDonald´s. 

No comments:

Post a Comment